Well , Hello There


Tumblr_m7nplggrb31r5wy3zo1_500_large


Hello Assalamualaikum Guys ;) Dah habes dah kutip duit raya sana sini nih ? Haaaaa? okay stop lah korang dah besarkan . Takpayah lah nak kutip duit raya hahahahha JK guys! Jangan EMO sangat . Cerita aku sebenarnya takde kena mengena dengan tajuk pun . Tapi yelaa aku update sebab ada orang tu kan suruh HAHAHAHAHHA dia tengah buat muka tu -.- Soryy ! Disebabkan aku disuruh orangkan? So biar aku buat cerita sendiri laaa ! boleh tak ? mesti lah boleh -.- Aku cukup bersabar menghadapi dugaan yang Tuhan berikan akan tetapi adakala aku takboleh nak SABAR macam korang tahu . Pasal lelaki? kite kenal dia dah rasa lama , buruk mana dia , hina mana dia , tapi kite tak pernah kesaa pasal tu asalkan niat dia ada pada kite but aku jarang jumpa lelaki macam tu ! Baran adalah . Aku taksuka -.- Kalau dia salah , kite sabar je. Kalau kite salah ! hurrmmm jangan cakaplah weh. Memang aku sentiasa dipersalahkan. Tahulah aku ni bukan macam girl lain yang kau nak kan . sekarang baru aku sedar dan terus sedar kan diri! COUPLE BUKAN TEMPAT AKU HIDUP ! TETAPI CINTA YANG TIDAK HARAM , AKU SANGGUP TUNGGU DIA -.- nak muntah pulak ! ahahhahaha segala update ni di copy saja . Aku tak buat k? silap laaaa nak buat . Copy and Paste je! so jangan nak salah faham . Kejap nanti aku delete . Kbyeee

No comments: